fredag 7 augusti 2009

Sydagar på Marieborgs folkhögskola

Nu har jag fått sy i 4 (!) dagar. Jag var mycket diciplinerad och kviltade 3 ufos. Min blå strip twist, en brun/beige flanellkvilt till min svägerska samt en färgglad rufsekvilt till min son. Eftersom jag är lite lat (och även har begränsad tid) länkar jag till en kviltande väns zoomin där mina alster samt de andra närvarande på kursen finns att beskåda.

Om 13 dagar åker jag och en vän till Birmingham och Festival of Quilts. Det ska bli så roligt!

I've had the opportunity to do sewing and quitling for 4 days (!). I was very diciplined and only worked on UFOs. I quilted 2 (only binding is still to be done) - my blue Strip Twist and a brown/beige flannel quilt for my sister in Law - and began sewing a rag quilt for my son in very bright colors - also in flannel. Since I didn't bring my camera and only have photos in my cell phone, I'm linking this to a zoomin, where all the pictures of my struff and others present at the quilt-get-together can be seen.

On August 20th, a quiltingfriend of mine and myself are going to Birmingham and the Festival of quilts. I'm really looking forward to this!

http://janegardner.zoomin.se/P2189036
/Karin

1 kommentar:

  1. have fun at your quilt festival!
    Karen
    http://karensquilting.com/blog/

    SvaraRadera